zondag 2 juni 2013

Mijn eerste Roque Madame

Mijn eerste creaties waren bestellingen voor de Zus. We zouden zo in biologieboeken kunnen verschijnen om de term "symbiose" te verklaren. De Zus levert stoffen, patronen, fournituren en ontwerpen aan. Ik breng haar ideeën tot leven en krijg de kans om allerlei patronen en technieken uit te testen. Als ik dan tevreden ben over een patroon maak ik ook voor mezelf een exemplaar.

Dat eerste eigen ontwerp kon met de eerste zon vandaag ei-eindelijk uit de kast gehaald worden.


Het patroon komt uit het boek "Rokjes" van Neeltje Paulussen. Het is de minirok met zakjes, maar dan een heel stuk verlengd. Ik rockte alleszins vanmiddag op het familiefeest!

Stof: stoffenkamer
Patroon: Rokjes, Neeltje Paulussen

2 opmerkingen:

  1. You rock! Waar heb je dat tiesjurtje gehaald dat zo goed matcht met de vogel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap rokske seg, toevallig 2 van mijn lievelingsstofkes/kleuren :-)
    doe da goe & k ga u hier zeker volgen meid!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen